sobota, 26 listopada 2011

misbehave?

Tak, tak.. ja wiem, że tutaj miało być nie o tym.. ale jak tylko zobaczyłam to zdjęcie to stwierdziłam, że nie będę egoistką i się nim podzielę.. może komuś też poprawi humor.. ;P


i od razu do głowy przychodzi mi ta piosenka.. tak wiem, staroć.. ale mimo wszystko..


Wierzycie w przyjaźń damsko męską? Tyle nasłuchałam się na ten temat komentarzy, że taka relacja nie ma prawa bytu, że tego typu przyjaźń nie istnieje bo prędzej czy później jedno dostrzeże w drugim coś więcej niż zwykłego przyjaciela.. zawsze broniłam swoich racji i poglądów jak lwica, uparcie przekonując, że niekoniecznie trzeba dostrzegać w sobie mężczyznę i kobietę dążacych do jakiegoś związku, że przyjaźń damsko męska jest tak samo możliwa jak między osobami takiej samej płci.. a ostanio coraz częściej się nad tym zastanawiam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz