czwartek, 19 stycznia 2012

Muffin Wear

Tak jak wam obiecałam kolejna znaleziona przeze mnie firma  Muffin Wear, a oto ich ciuszki :)















Jak wam się podoba? Ja jestem zauroczona legginsami, szczególnie tymi z pierwszego zdjęcia. Moim skromnym zdaniem jeśli chodzi o legginsy to są to raczej propozycje dla odważnych i trzeba uważać z czym się je zestawi, ale jak dla mnie zdecydowanie na plus! Bluzy są dość proste, moim faworytem jest zdecydowanie ta różowa z serduszkiem.. i pomyśleć, że nienawidziłam różu :D  Czekam na wasze opinie  ;)


A poniżej macie link do strony i fanpage-u na facebooku :

http://muffin-wear.shwrm.com/browse

https://www.facebook.com/#!/i.heart.muffin.wear

8 komentarzy:

  1. no niestety nie mój typ, choć niektóre wyglądają ciekawie
    i zgadzam się z tobą całkowicie to wersja dla odważnych i raczej prostej góry
    też nie pzepadałam za różem tyle że mnie w wielu sytuacjach wciąż to zostało :P

    a apropos komentarza: aż się zastanawiam czy nie za ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. these pics are great! the off-shoulder shirts are amazing. :)

    jasmine

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, taka mała awangarda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cool and stylish pics!If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!

    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń