środa, 11 stycznia 2012

Uhm Anyway!

Znów troszkę zaniedbałam się z pisaniem, ale powróciłam do mojej tanecznej rzeczywistości po miesięcznym chorowaniu i wciągnął mnie wir nadrabiania zaległosci, które powstały w moim ciele ;D
Ale już wracam i mam dla was zupełnie coś nowego. Osobiście urzekły mnie bluzy. Zresztą zobaczcie sami! Jest tylu świetnych ludzi projektujących ubrania, o których nawet nie mamy zielonego pojęcia lecąc do sieciówek. Jasne, ciuchy tam są zazwyczaj świetne i sama się w takich sklepach ubieram, ba uwielbiam je! .. ale często efektem tego jest atak klonów na ulicach. Ostatnio zainteresowałam się młodymi, niezależnymi projektantami i oto efekty cz.1 : " Uhm Anyway"




I na koniec outfity z legginsami tej firmy









Co o tym sądzicie? Jeśli chcecie więcej sprawdzajcie link poniżej ;)
Facebook Uhm Anyway:

xoxo

6 komentarzy:

  1. "Uhm Anyway" podoba mi się
    a z zestwienień mój wzrok przykuły kolczyki z błyskawicami :P uwielbiam burze

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do klonów to masz całkowitą rację - nie interesują nas dopóki nie zagoszczą u nich nasze ubrania.
    Bluzy - uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie.. idziesz i mijasz 10 osób w Twojej bluzce to w pewnym momencie ja np dostaję już ataku szału :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i love your style picks. loving that green bag, especially. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mint blue miami top is so so soooooo amazing~!

    http://acupofmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te bluzy, absolutnie wszystkie!!:) Tez Cie obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń