wtorek, 13 grudnia 2011

It's all about pink!

Co sądzicie o różu? Ja przez bardzo długi czas byłam do niego uprzedzona.. po czasach dzieciństwa i różowych księżniczek miałam przeogromny wstręt do tego koloru, kojarzył mi się tylko z plastikowymi dziewczynami w stylu barbie. Obecnie uwielbiam pudrowy róż, jest cudowny i delikatny, ale lubię też fuksję. Wszystko jest przecież dla ludzi, jeśli umie się to ciekawie połączyć.

























Jak wam się podoba? Dziś kontrastowo do poprzedniej notki. Delikatnie i dziewczęco. A wy jaki styl preferujecie? Ja osobiście lubię bawić się modą i chętnie łączę pudrowe, różowe rzeczy ze stylem glam rock, skórzanymi kurtkami, szpilkami z ćwiekami.

Na podsumowanie :
 XOXO

8 komentarzy:

  1. Great pink inspiration!)I like sweaters most!

    http://acupofmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zależy od nasycenia danego koloru, jeżeli chodzi o wygasły róż (pudrowy, nude, etc.)
    To tak, zgadzam się, że jest przyjemny dla oka i wiele kobiet go nosi, niestety należy go umiejętnie połączyć w przypadku osób pełnych, np. tj. ja.;) Bo niezwykle łatwo zamienić się w świnkę Piggy.;)
    Obserwuję.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dokładnie ;) Z różem trzeba bardzo uważać żeby nie przesadzić, ale jeśli potrafi się dobrać go odpowiednio to można wyczarować niesamowite stylizacje ;) Ja najchętniej połączyłabym rzeczy z tej notki z tymi z poprzedniej :) i według mnie takie zestawienia są super!
    Franzi i love this car too <3 ;D
    thank you everybody for your comments ;) i follow all of you! :) xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  4. so cuuuute :) Very inspirational post!

    www.viewfromheels.com

    OdpowiedzUsuń