czwartek, 8 grudnia 2011

Sylwester 2011/2012 - stylizacje

Obiecałam wam gotowe stylizacje- tak więc są i one ;)


















W zasadzie każdy outfit ma swój urok, więc jeśli wybieracie się na jakąś bardziej oficjalną imprezę, to mam nadzieję, że udało mi się was zainspirować do stworzenia swojej sylwestrowej kreacji. Ja wybieram się na sylwestra w gronie znajomych, więc raczej tak eleganckie sukienki nie wchodzą w grę, ale na pewno będę szaleć na parkiecie do białego rana i nie przebiorę się za szarą myszkę ;) Może uda mi się przedstawić wam mój sylwestrowy outfit ;) W kolejnych notkach także się takie pojawią, bo przecież nie każdy spędza sylwestra na wielkim balu więc mam też kilka inspiracji dla tych, którzy wybierają się na dyskoteki i tego typu imprezy.
 Jakie macie plany na ostatnią noc w roku?

4 komentarze:

  1. fajne stylizacje:)
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo|:)
    pozdrawiam
    p.s wpadać będę częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. your blog is awesome! love your style picks, and great contents. enjoyed looking at your photos, and i am your newest follower. :) hoping to stay connected, and maybe you'll have time to visit my blog. happy new year, and cheers from usa!
    jasmine
    adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń