czwartek, 29 grudnia 2011

Sylwester - na ostatnią chwilę!

Niektóre z was kreacje sylwestrowe pewnie mają przygotowane już od kilku dobrych tygodni ;) Jednak jeśli jeszcze, któraś z was zastanawia się co ubrać, na dwa dni przed sylwestrowym szaleństwem zamieszczam wam ostatnie propozycje na tą okazję. Jak spędzacie sylwestra w tym roku? Mój niestety zapowiada się w domu, ponieważ zapalenie ucha, które mnie dopadło jeszcze nie odpuściło.. Pierwszy raz od niepamiętych czasów spędzę tę noc w domu.






Inspiracje znalazłam na papilot.pl. Najbardziej przypadły mi do gustu te dwie ostatnie :) Ponieważ gdybym się wybierała na zaplanowaną imprezę ze znajomymi założyłabym coś bardzo podobnego.
Jak wam się podobają? Mam nadzieję, że zamieszczając te wszystkie posty pomogłam wam choć troszkę wybrać sylwestrowy strój ;)

3 komentarze:

  1. Love those black shoes from Zara! So gorgeous :)

    -LAURA xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś bardzo ciekawy blog :) dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń