środa, 14 grudnia 2011

Million dollar girl!

Był czarny, był róż.. z okazji nadchodzącego sylwestra warto wspomnieć o złotym :)
Okres karnawału to czas w roku kiedy dozwolone są wszystkie szaleństwa i możemy ( a nawet powinnyśmy) błyszczeć.. choć osobiście na codzień nie przebieram się za błyszczącą choinkę teraz bardzo chętnie zaszaleję ze złotem (oczywiście wszystko z umiarem ;) )
.. z racji tego mam dla was masę złotych inspiracji!





































 Ozłociłam was masą inspiracji.. i jak wam się podobają? Coś szczególnie przypadło wam do gustu? A może posiadacie w swoich szafach jakieś złote cudeńka, którymi chciałybyście się pochwalić?
Ja bardzo często wybieram złote paznokcie, uważam, że są cudowne, kocham też złotą biżuterię, ale zakładam ją głównie na specjalne okazje ponieważ na codzień większość czasu spędzam na sali tanecznej i najzwyczajniej w świecie nie mam kiedy jej nosić, nad czym troszkę ubolewam bo marnuje się tylko leżąc w szkatułeczkach. Czekam na wasze opinie :)

9 komentarzy:

  1. pierscionek z anielskimi skrzydełkami zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej .. głowa mnie rozbolała od tych pięknych rzeczy
    ja bym chciała..
    szpilki złote 15 zdjęcie
    torebka 18 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2, 4-pierścionek sowa, 6 - torebka kopertówka, 10. pierścionek skrzydła anielskie, 13. - obie bransoletki, 2. - torebka, 21 - pierścionek małe "love<3", 25 - fajnie te usta wyglądają jak sie ma śnieżnobiałe ząbki, 21!!!, 32, 25 - ujdzie - bardziej ta bransoleta(chyba zegarek), 36 - to wszystko = <333 + obserwuję;)

    Zachęcam do wizyty: http://jawsosiewlasnym.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne inspiracje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. złote mantersy i cekinowe spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, ja także zaopatruję się w błyskotki.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on GFC and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Follow you back with GFC, thank you! xx Joice

    OdpowiedzUsuń