sobota, 10 grudnia 2011

Little bit of inspirations..

Black














17 komentarzy:

  1. Cieszę się, że się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie buty w tym poście są idealne i każdą parę bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paznokcie na pierwszym zdjęciu, to po prostu mistrzostwo! Też obserwuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie na pierwszym zdjęciu wyglądają rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też się w nich zakochałam od pierwszego wejżenia więc postanowiłam się z wami podzielić ;) Może sama kiedyś zrobię takie paznokcie i wam zademonstruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie 1 paznokcie <3 zdjęcie 7 buty <3
    ciekawy blog.
    zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zdjęcia, a zwłaszcza to ostatnie przykuło moją uwagę, piękna kobieta!
    :)
    Zachęcam do obserwacji.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great and well done ideas i find here.
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,I'm gonna try that mani for sure!!!

    With love from Ukraine
    http://acupofmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka z tiulu od h&m jest piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. superrrrooowe foty :)

    www.fancyicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne paznokcie na 1 zdjęciu i lita spike- marzenie!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie KONKURS zorganizowany wraz z firma Donegal :) ZAPRASZAM!!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! This is awesome <3

    www.viewfromheels.com

    OdpowiedzUsuń