czwartek, 22 grudnia 2011

Silver

Przepraszam, że was zaniedbałam, ale niestety dopadło mnie dość kokretne zimowe choróbsko i leżałam w łóżku z zapaleniem oskrzeli i ucha :/ czuję się troszkę lepiej, więc do was wracam! ;)
Było już złoto, teraz czas na srebro.. równie piękne, a może piękniejsze?





























Który kolor wygrywa w waszym rankingu? Srebrny czy złoty?
Jeśli chodzi o dodatki to ja zdecydowanie więcej mam tych w koloże srebrnym, ponieważ kiedyś strasznie nie cierpiałam złota, zmieniło się to dopiero niedawno. Szczerze mówiąc nie jestem w stanie wybrać, kóry kolor lubię bardziej, wszystko zależy od tego w jakim on występuje wydaniu ;)

12 komentarzy:

  1. Love all the sparkles! Fabulous pictures. The glittered JC shoes are gorgeous. Your blog is awesome.

    I'm following you, dear. I'd be flattered if you could follow me too :)

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    OdpowiedzUsuń
  2. gorgeous post! very inspiring <3

    www.viewfromheels.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wolę złoto ;) ale srebro -również- czemu nie? ;)Wesołyyyych!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,3,5, 6, 7, 8, 9- oczywiście też:D, 10, 13 - yy to raczej jest złoty, a nie srebrny:P, 14, 16, 18, 19, 20♥, 21, 22, 26♥♥♥ - mój faworyt, 29:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z tobą : )

    wole srebro od złota : )

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful selection..
    love silver...
    http://gostame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba wybieram srebro !złoto jest mniam ale bardzo zobowiązuje .

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda na złoto trzeba bardziej uważać żeby nie wyglądało tandetnie, ale jeśli potrafi się je odpowiednio dobrać to może wyglądać naprawdę zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lots of thing to get inspired!

    http://acupofmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. i want the jeffrey campbells with the glitters!!!!
    nice blog
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. loving all the glitter!

    http://lesapphireblue.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love silver details!
    follow me if u want!
    xx

    http://fashionalphilosophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń